Vi udvider medarbejderstaben - Er du vores nye kollega?

Butiksassistent på 30-37 timer.

Serviceminded og engageret butiksassistent søges til vores rideudstyrsafdeling! Da vi har meget travlt i vores webshop og butik udvider vi nu vores rideudstyrsafdeling med endnu en medarbejder  – en kollega som brænder for at give vores kunder en god og nærværende oplevelse ud over det sædvanlige, samtidig med at tage ansvar og initiativ i den daglige drift af butikken i en travl hverdag. 

En vigtig medarbejder

Som medarbejder hos Lundemøllen får du med-ansvar for butikkens rideudstyrs- og hestefoderafdeling, som omfatter, pakning af webshopordrer, ekspedition og vejledning af kunder, bestilling og udpakning af varer, lagerstyring, div. Forefaldende butiksarbejde og sikre at afdelingen altid er flot og indbydende. Der vil forekomme mindre ekspedition i butikkens øvrige afdelinger i særlige situationer ved sygdom, arrangementer eller alm. travlhed hvor vi hjælper hinanden. Du kan forvente en vekslende hverdag fyldt med udfordringer og godt kollegialt samarbejde i et tæt medarbejderteam fyldt med energi og gå-på-mod.

For at få succes i jobbet er det afgørende at du er:

- meget serviceminded og engageret i kunderne og forretningsgangen

- bærer et højt ambitionsniveau i forhold til kundeservice

- smilende, åben og med en god udstråling og karisma

- selvstændig, moden og initiativtagende

- Igangsætter for nye projekter, omrokering og trimning af butik etc.

- loyal og fleksibel og vigtigtst af alt – mødestabil.

Vi forventer at du engagerer dig i dit arbejde, er 100% mødestabil, frisk og smilende samtidig med at du er en ”teamplayer”. Du skal være initiativrig og kunne arbejde selvstændigt i det daglige. Du skal selv og sammen med dine kollegaer kunne sætte dig større og mindre mål og kunne evaluere på resultatet. Har du viden om hestefodring er det en fordel, men ikke et krav, dog er det et krav at du har/har haft hest og dyrket hestesporten på et rimeligt niveau og har kendskab til de forskellige mærkevarer etc. indenfor rideudstyr. Det er en fordel men ikke et krav at have erfaring fra butiksarbejde, men du skal have karisma og lyst til at arbejde i butik og være nem at omgås. Du vil arbejde tæt med 3 andre kollegaer i rideudstyrsafdelingen og øvrigt 5 i andre afdelinger, i alt 9 medarbejdere.

Løn og ansættelsesforhold

Ansættelse som funktionær under ordnede forhold. Der vil være ansættelse på et fast timetal udfra det bedste match, vi søger med ansættelse på mellem 30 og 37 timer.

Du skal være indstillet på arbejdstider indtil kl. 17.00 på hverdage, herunder rullende 1 lørdagsfri og 2 hverdagsfri om måneden for en 37 timers stilling. Der er ekstra åbent i butikken i december hvor vi deles om søndagsvagterne. Butikkens åbningstider er mandag – fredag kl. 9.00-17.00 og lørdag kl. 9.00-13.00.

Ansøgningen

I din ansøgning vil vi gerne høre om dit faglige kendskab til heste og rideudstyr, og hvilken erfaring du har fra butik i forhold til salg og kundeservice, samt på hvilken måde du mener du kan bidrage til butikkens daglige drift. Butikserfaring er en fordel. Ansættelse 1. marts  2019 eller hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist Mandag d. 7. januar 2019.

Der forventes afholdelse af ansættelsessamtaler i uge 3-4 2019

Skriftlig ansøgning sendes til: Lundemøllen, Fuglebjerglundvej 7, 4250 Fuglebjerg, mrk ”Ansøgning” eller til mail: job@lundemoellen.dk. Vi sender ikke bekræftelse på modtagelse af ansøgning. Ansøgere kan forvente at få svar når stillingerne er besat, eller indenfor en måned efter ansøgningsfristen. Spørgsmål vedrørende stillingen bedes henvendt pr. mail grundet travlhed i butikken.